HÁZKONTROLL KFT.

Társasházkezelés


Lezsófi Brigitta
Társasházkezelő
Ügyvezető

1. nem világos mire költik a közös költséget,
2. elmaradnak a szükséges karbantartások,
3. csak ígérgetés van,
4. nem kap megfelelő tájékoztatást a közös ügyekről,
5. a képviselő nehezen elérhető,
6. nincs közgyűlés,
7. magasak a közös költségek, de kevés az eredmény,

  • Társasházak könyvelése, számlázás, bérszámfejtés, adóbevallás;

Társasházak könyvelését, adminisztrációs feladatait teljes körűen vállaljuk, naprakész könyveléssel, aktuális egyenleg kimutatásokkal.

Cégünk a Webházmester könyvelő programot használja 2010 óta, mely alkalmas a legkülönfélébb kimutatások elkészítésére is. A program folyamatos fejlesztésével egyre több lehetőség biztosított a tulajdonosok számára, hogy a társasházat érintő ügyekről, valamint személyes közös költség kimutatásukról bármikor tájékozódhassanak, online.

  • Kintlévőség kezelés, hátralék behajtás;

Nagy hangsúlyt fektetünk a kintlévőségek behajtására, hiszen a társasházak életét nagyon meg tudják keseríteni a „nem fizetők”. Minden – törvény biztosította – lehetőséget megragadunk, hogy az egyébként rendesen fizető tulajdonosoknak ne jelentsen plusz terhet.

A fizetési felszólítások, fizetési meghagyások mellett a földhivatali jelzálog bejegyzéseket is intézzük, ügyvédi támogatást is biztosítunk.

  • Felújítások menedzselése és lebonyolítása;

A társasházak igénylik az állagjavító és tervszerű felújításokat, melyek azonban összetett munkát igényelnek és a gazdálkodásra is jelentős befolyással bírnak. A társasház közösségének elhatározását követően, kellő gondossággal feltérképezzük a lehetőségeket, és a legjobb ár-érték arány elérése céljából versenyeztetjük meg a vállalkozókat.

Pályázati támogatások esetén a társasházak szigorú követelmények betartása mellett pályázhatnak. Képviseletünk, kiemelt – építész, energetikus – partnerünk bevonásával, mérnöki támogatással járunk el, a közösség érdekeit szem előtt tartva.

  • Karbantartás;

A társasházakban felmerülő napi javítási, karbantartási és hibaelhárítási munkálatokra felkészült, társasházi problémákban járatos, megbízható szakembereket küldünk ki.
A tulajdonosok által bejelentett hibák elhárításának megszervezését 24 órán belül vállaljuk!

  • Biztosítás és egyéb pénzügyi szolgáltatások;

Az általunk kezelt társasházaknál – biztosítási alkusz bevonásával – évente kerülnek felülvizsgálatra a társasházi biztosítások, figyelembe véve a társasházak egyéni és környezeti adottságait, hogy az ár-érték arányt is szem előtt tartva, a lehető legjobb biztosítási csomag álljon társasházaink rendelkezésére.

Képviseletünk bejelentéstől függően azonnal, vagy időpont egyeztetést követően, intézkedik a hiba elhárításáról, melyet a biztosító társaság felé bejelentünk és gondoskodunk a kárrendezésről.

  • Épülettakarítás, kertkarbantartás;

A társasház igényeihez igazodva vállalja partner cégünk a takarítási és kertkarbantartási szolgáltatást, mely – megegyezés függvényében – történhet heti vagy havi rendszerességgel is. Ezen felül kérhető eseti, időszakonkénti zöldterület rendezés vagy nagytakarítás, mely utóbbi magába foglalja a lépcsőházi ablakok, berendezések tisztítását, valamint akár a szeméttárolók takarítását.

Partnereink – többéves munkavégzés, tapasztalat alapján – jól ismerik a tulajdonosok igényeiket és elvárásaikat, így azokhoz igazodva végzik tevékenységüket, jó ár-érték arányban.